dinsdag 31 december 2013

Tijd voor wensen!

In 2012 beschouwde ik 2013 als een veelbelovend jaar. Beetje logisch, als dat het jaar is waarin je je eerste kindje verwacht. En ik heb het wel voor het getal 13, ik ben zelf op een 13de geboren (dus ik moet wel).

Nu ik terugblik, kan ik bevestigen dat 2013 inderdaad de moeite was. Hoewel de verwachtingen helemaal anders werden ingevuld dan ik had gedacht, was het een jaar dat zal bijblijven.

Huis kopen, afscheid van een grootouder, kindje kopen, opnieuw afscheid van een grootouder, 30 worden, verhuizen en ondertussen leren mama zijn met vallen en opstaan.

Eerlijk gezegd was dat een beetje veel op 1 jaar tijd. Emotionele hoogtes en laagtes à volonté, ik ben er nog steeds van aan het bekomen. Maar het was dus inderdaad een jaar om niet te vergeten!
Ook in onze nabije omgeving stond het leven niet stil: de laatste trouwerijen passeerden de revue en we zitten uiteraard volop in een babyboom.

Gek, hoe anders ons leven is dan pakweg 5 jaar geleden. En fascinerend, hoe gemakkelijk een mens zich aanpast!

Nu 2014 voor de deur staat, heb ik opnieuw het gevoel dat dit jaar veel in petto heeft voor ons. Benieuwd hoe dat deze keer zal ingevuld worden!

En komen we nu bij mijn beste wensen.

TIJD

Dat wens ik jullie allen toe in 2014.

Tijd om stil te staan, tijd om samen te delen, tijd om te doen wat je graag doet met wie je graag ziet, tijd om bij te leren, tijd om angsten te overwinnen en dromen te realizeren, tijd om na te denken, tijd om hard te werken om je doel te bereiken, tijd om te ontspannen, tijd voor jezelf en tijd voor anderen, tijd om te genieten van het leven.

Want ik denk dat iedereen dat wel kan gebruiken, wat extra tijd, voor all of the above en zoveel meer.

En een goede gezondheid, natuurlijk. Want daar staat of valt alles mee.

Happy 2014 iedereen, hopelijk beleven jullie de TIJD van jullie leven!


1 opmerking:

  1. Vrolijk nieuwjaar!
    Hopelijk heb je goed gefeest, wij alvast wel (en we zaten niet ver van u , in Scheldewindeke :-) )

    BeantwoordenVerwijderen