maandag 5 januari 2015

15 wensen voor 2015


Vorig jaar wenste ik iedereen meer tijd toe. Ik hoop dus dat 2014 jullie wat tijd heeft kunnen brengen die jullie zelf naar believen konden besteden!

Voor 2015 wens ik iedereen eigenlijk nóg meer tijd toe, want het blijft precies wel een actueel onderwerp (zie ook de ploetermoederdebatten nog niet zo lang geleden). 
Maar ik ga jullie uiteraard niet enkel opzadelen met tweedehandse wensen voor het nieuwe jaar!

Ik wens jullie...

... een open blik
... een warme thuis
... een spannend avontuur
... een liefdevolle knuffel
... een schoon lief
... een nieuwe uitdaging
... een redder in nood
... een gezondheid in topconditie
... een aanstekelijke lach
... een emotionele traan
... een luisterend oor
... een vette knipoog
... een swingende dans
... een winnend lotto-biljet
... een onvoorwaardelijke liefde

Ik las de laatste dagen al een paar keer het volgende:



Ziehier mijn cliché repliek:


Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten