maandag 27 oktober 2014

Over regen en drop

Het was hier stil de voorbije week.
Dat heeft te maken met drukte, maar vooral met het sukkelstraatje waarin ik mij sinds 10 dagen bevind.

Ik sukkel letterlijk van de ene infectie in het andere kwaaltje.

Om maar 1 voorbeeldje te noemen: sinds gisteren maakt mijn hardnekkige rugpijn (Geblokkeerde wervel. Pijn!! Lang leve mijn osteopaat!!) plaats voor iets wat een bovenste luchtweginfectie zal worden. De aanloop daar naartoe gaat bij mij altijd gepaard met een dag of 2 ellendig voelen en een energieniveau onder nul.

Ik zit dus al 10 dagen allesbehalve goed in mijn vel en dat zal zo precies wel nog eventjes doorgaan. Op zo'n momenten moet het bloggen even wijken...

En toch hé.

Toch hou ik van de herfst!

Kijk maar:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten