zaterdag 13 september 2014

Tijd is geld, gebruik hem wel!

Dat zinnetje is mij altijd bijgebleven uit een gedicht dat we leerden in de lagere school.
De rest van het gedicht ben ik helaas vergeten, maar ik meen mij te herinneren dat het over een strenge juf ging. Ik kan er ook volledig naast zitten :-)

Deze intro om even te schetsen dat ik tegenwoordig wat in tijdsnood zit wat het bloggen betreft.
De nieuwe job is leuk en uitdagend maar vergt momenteel veel van mijn tijd en energie. De eerste maanden zijn altijd terug wennen en dat is deze keer niet anders. Ik moet een nieuw levensritme vinden en dat duurt eventjes.

Daarnaast zit ik ook een beetje met een writer's block doordat mijn hoofd vooral vol zit met werk. Ons sociaal leven en de daarbij horende agenda, daar is ook nog net plaats voor in dat vol koppeke. Hoewel ik merk dat dat ook net iets minder minutieus gebeurt dan anders ;-) Ik vergeet de laatste weken zelfs bijna om foto's te trekken, wat intussen al een ferme routine was!

En kijk, had ik zonet bijna een giga dt-fout geschreven, iets waar ik zelf allergisch aan ben en mij alleen overkomt als de focus ver te zoeken is! 
Wat dezer dagen dus het geval is, gezien ik in de laatste rechte lijn zit naar een symposium dat we organiseren op dinsdag én Joanna sinds donderdagnacht rondloopt met koorts van onbekende oorsprong (meer dan 39 graden maar nauwelijks snot, geen hoest, geen andere tekenen van infectie, ze eet goed en speelt goed, is alleen wat hangerig en slaapt slecht. Begin van zesde ziekte?)

Begrijp mij niet verkeerd beste mensen, alles gaat prima, mijn leven zit boordevol nieuwe dynamiek en ik probeer daar langzaam maar zeker optimaal mee om te gaan.

Het zal hier gewoon een beetje stiller zijn op de blog.

Misschien ben ik wel rapper terug dan je denkt (en dan ikzelf denk), gezien wij morgen in Zwalm iets meepikken van open monumentendag én picknicken. Normaalgezien toch, als Joanna ('s koorts) het toelaat.
Dus binnenkort allicht nog eens een project integratie tekstje. Je ziet 'm wel verschijnen!

En ter opfleuring van dit snel en slordig berichtje:

Lieve Joanna, deelt het eerste snoepje van haar leven

Stoute Joanna, in de hoek wegens altijd en overal niet luisteren



Geen opmerkingen:

Een reactie posten