dinsdag 29 juli 2014

Zinsverbijstering

Vakantie week 2: thuis.
Just me, myself and I want Joanna gaat terug naar de onthaalmoeder en manlief moet werken.

Gevaarlijk wel, mij zo alleen laten. 

Ik kocht vanmorgen een stapel ROZE kleren voor Joanna.
Beats me.

Hoewel ik altijd al een dochter wilde, ben ik absoluut niet geneigd haar te hullen in strikjes, bloemetjes, vlindertjes, glitters en roze. Meer dan de helft van al haar kleren zijn unisex en hier en daar vind je zelfs een jeans waar ergens "little boys" of zoiets op staat. 

En dan plots dit.



Is het omdat ze zo snel groot wordt en ik haar onbewust toch zo lang mogelijk mijn "kleine meisje" wil laten zijn?
Of omdat ik, wanneer ik een ommezwaai maak in 1 aspect van mijn leven, dat altijd wat wil doortrekken? Ik verander van werk, maar 1 dezer dagen ook van haartooi, onze bureau moest er gisteren ook aan geloven (klaar voor een nieuw begin!) en Joanna krijgt plots roze kleren. Met glitters. En Bambi.

Ik houd ons leven spannend jong!

Binnenkort verslag van vakantie week 1, die fantastisch was. Eerst nog even de foto's verzamelen.

1 opmerking: