maandag 30 mei 2016

Het antwoord op mijn draag-vraag

Manduca!




Selfie-sessie op de markt in Zottegem, terwijl we wachtten op onze pasfoto's. Die van de kindjes kan je trouwens bewonderen op mijn instagram want pasfoto's van kindjes vind ik persoonlijk altijd erg grappig :-) 

Intussen is de draagzak een 2-tal weken in gebruik en ik ben erg tevreden.
Geen last van nek, schouders of rug (waw!), héél gemakkelijk en snel aan en uit te doen (mét baby uiteraard :-)) en Ellie lijkt het ook wel te smaken. Voorlopig draag ik haar nog op mijn buik en dat vindt ze prima. Dat ik haar niet kan dragen met het gezicht naar voren (iets wat ik eerst wel wilde), lijkt geen van ons 2 te storen.

Bedankt voor de tips via facebook, instagram en hier!

1 opmerking:

  1. Manduca is geweldig. Is hier heel veel gebruikt. Geen spijt hebben dat je niet face foreward kan dragen. Want dat is heel on-ergonomisch voor kindje

    BeantwoordenVerwijderen