vrijdag 27 februari 2015

Mijn doodgewone dingen #2

De vorige keer dat ik enkele doodgewone dingen die mijn hart doen zingen opsomde, vond ik dat zo leuk om te doen, dat ik mij voornam om er een terugkerend fenomeen van te maken.

Here we go!
  • Eindelijk kunnen plassen na uren ophouden
  • Voor de eerste keer in maanden vertrekken naar mijn werk wanneer het licht is buiten
  • De Kerstboom versieren
  • Als eerste mijn mes in een verse pot choco steken
  • Kattengespin
  • Cocktailsaus
  • Het moment waarop we van onze oprit rijden wanneer we met de wagen op reis vertrekken
  • Flessengeluk
  • Een ononderbroken nacht
  • Verse lakens
  • Joanna die met open armen op mij afstormt wanneer ik een knuffel vraag
  • Op zaterdag als eerste een klerenwinkel binnengaan: onaangetaste rekken!
  • Geld vinden in een broek die ik al maanden niet meer gedragen heb
  • De geur van de zee
  • Oliebollen
  • Die zeldzame zomernachten die ik kan doorkomen zonder trui
  • Een glaasje rosé aan het zwembad
  • Uit eten met mijn lief, just the two of us
  • Coca cola wanneer ik mij brakjes voel. De échte, geen light of zero.
  • Onze poetsvrouw
  • Babyschoentjes
  • Pompelmoes
  • Schoolvakantie wanneer je de baan op moet
  • Bij het wakker worden denken dat het maandag is, om vervolgens te beseffen dat het nog maar zondag is. Of nog beter: zaterdag!
  • Op vakantie niet weten welke dag het is omdat het er niet toe doet
  • Een kappersbezoek
Happy weekend!

1 opmerking: