vrijdag 24 juli 2015

Mijn doodgewone dingen #5

  • Joanna die 's morgens de dingen groet.
  • Mijn lief omhelzen na een paar dagen gescheiden te zijn. Can't wait!
  • De geur van mijn gezichtsreiniger.
  • Een lege zondag die uiteindelijk vol leuke dingen zat.
  • Een ijsje.
  • Een dag zonder make-up.
  • Een zwoele zomeravond.
  • De massa vlinders en bijen in onze tuin.
  • Joanna's verbeelding.
  • Online shoppen op Nederlandse webshops: veel keuze, goedkoop en goede service.
  • Maxi dresses.

  • In de gemeentelijke bibliotheek boekjes kiezen met en voor Joanna.
  • Hoe mijn lief naar mij kijkt, nog net iets anders nu ik zwanger ben.
  • Een dag zonder meetings waarin ononderbroken kan gewerkt worden zodat het to-do-lijstje eens wat korter in plaats van langer wordt. I love you, zomervakantie, ook al moet ik nog even wachten op die van mij.
  • Joanna die meervouden en vervoegingen begint te gebruiken. En abstracte begrippen zoals "bijna" en "eerst". En woorden zoals "ik" en "mij". Zotjes.
  • Birckenstocks.
  • Quality time met mijn vriendinnen wat gelijk staat aan pure ontspanning.
  • Mijn natuurlijke haarkleur in de zomer. 50 tinten blond, quoi.
  • Joanna die zodanig onder de indruk is in haar fietskar, dat ze eens langer dan 2 minuten zwijgt. Mirakels bestaan.
  • Gaviscon kauwtabletten. Tja.
  • Citroentaart. Met meringue, als het kan. Veel meringue.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten