woensdag 3 juni 2015

Mijn doodgewone dingen #4

  • De ballerina in mijn buik
  • Joanna's taaltje dat alleen Michiel en ik echt helemaal begrijpen
  • Alle tinten groen van de lente
  • Een appel uit de ijskast
  • Mijn voeten omhoog kunnen leggen na een lange dag
  • De lentebries die door het open raam naar binnen waait
  • Citroensorbet
  • De zomerkleren in mijn kast
  • De zomerkleren die ik nog moet kopen voor Joanna
  • Tegen alle verwachtingen in: het bestaan van Studio 100
  • Pompelmoessap
  • Joanna die komt vragen om kriebels en knuffels
  • De Thaïse (en bij uitbreiding Aziatische) keuken
Homemade Pho Bo, heel geslaagd (al zeg ik het zelf)!
  • De transformatie van onze tuin
  • Alle tinten blauw van de hemel
  • Tijd hebben om op mijn eentje én op mijn gemak boodschappen te doen en daar voor een keertje effectief plezier in scheppen
  • Ik herhaal: onze poetsvrouw (mag ik dit er elke keer in zetten? Ja?)
  • Bbq-weekends met uiteraard bbq-weer
  • De geur van plasticine
  • Ons huis inrichten. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. *Grijns*
  • De voldoening na een grondige opruimbeurt. Kicken!
  • Dat ik bij mijn lief 100% mijn (onnozele) zelf kan zijn. En omgekeerd!
  • De maand mei en haar lange weekends
  • Hoeveel meer je gedaan krijgt wanneer het zo lang licht is buiten
  • Tomaat-mozarella
  • Me-time zoals lunchen in Gent met vriendinnen
  • Dat mijn zomervakantie dit jaar (die wel pas start op 20 augustus) meteen ook mijn Kerstvakantie is. Ha!
  • En dat er dus zoiets bestaat als ouderschapsverlof zodat dochter 2 toch minstens 3 maanden is eer ze naar de opvang moet!

1 opmerking: