vrijdag 2 oktober 2015

Nighty night!

Sinds enkele dagen is 's nachts slapen officieel verleden tijd voor mij.
Niet dat dat iets is dat mij daarvoor goed afging, maar dat terzijde.

Ingenieus hoor, op het einde van de zwangerschap bereidt je lichaam je voor op de slapeloze nachten die je te wachten staan door niet meer te slapen. Dan went het alvast. Tja...


Inslapen is een ramp.
Ik moet minstens 3 keer opstaan om te plassen, meestal meer.
En tussendoor val ik soms wel maar soms ook niet terug in slaap. Vaak ben ik uren wakker.

Wat een geluk dat ik niet meer moet werken!
Overdag bijslapen lukt meestal wel, zo in een groot bed voor mij alleen. Iets meer plaats om mijn vege lijf te proberen in 1 of andere min of meer comfortabele positie te krijgen.


Nu al mijn belangrijke to do's ook van de baan zijn, heb ik zeeën van tijd om niks te doen. Haha!
En te rusten dus.
Ik lees, haak en kijk zowaar terug wat Netflix. Kwestie dat we die 9 euro per maand toch niet helemaal voor niets betalen.
Ik budgetteer in You Need A Budget, mijn nieuwe lifehack.
Ik schrijf alvast wat blogberichten voor de toekomst.
En ik mijmer over die (zeer nabije) toekomst...

Voor de nieuwsgierigen: de woorden verweking en verkorting zijn gevallen bij de gynaecoloog enkele dagen geleden.

Wij wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten