woensdag 11 maart 2015

(p)interesting

Het is intussen zo'n 2,5 jaar geleden dat ik pinterest leerde kennen. Ik vond het wel leuk vertoeven daar en tijdens de zwangerschap was het ook een interessante bron van inspiratie. Ik maakte er onder andere een moodboard voor het geboortekaartje van Joanna.

En toen werd ik mama.

En toen was ik bezig met andere dingen (lees: pompen of verzuipen) dan te zitten dromen achter mijn computerscherm van perfect propere woonkamers, exotische reisbestemmingen, heerlijk gezonde recepten en zotte DIY projectjes.
Ik was bezig met mijn eigen DIY project: Joanna proberen verlossen van de reden voor dat eeuwige krijsen en intussen zelf de dagen doorkomen.

Toen ik 4 maanden later klaar was met dat project, kon pinterest mij eerlijk gezegd gestolen worden :-)

De voorbije maanden zie ik echter dikwijls mails binnenkomen met de boodschap "uw facebookvriend huppeldepup is nu actief op pinterest", of iets dergelijk.
Pinterest was, toen ik er actief op was, nog niet echt populair binnen mijn eigen sociale netwerk. Was ik er voor een keer vroeg bij, bij een social media hype? Waar gaan we dat schrijven?

Anyways, intussen heeft pinterest zich blijkbaar lekker in de meeste livings genesteld en wordt er door iedereen vrolijk gepind. En het doet mij ook terug een beetje zin krijgen.

Dus bij dezen, ik ga dat eens proberen heropnemen, dat pinnen.
Ik beloof niets, want de kans bestaat dat ik het even snel terug beu ben. We'll see!

Dit gezegd zijnde, mijn twitter account laat ik een stille dood sterven. Het is gewoon niets voor mij. Opnieuw is het aantal vrienden/kennissen van mij dat actief is op twitter beperkt en ben ik echt niet de persoon om tweets te volgen van BV's, politici en andere (wannabe) celebrities. Eerlijk gezegd, I couldn't care less, we worden al genoeg gebombardeerd met weetjes en nieuwtjes waar we niet om vragen via andere media kanalen.

Neen, ik houd het lekker old-fashioned bij facebook, instagram, bloggen en wie weet nu ook opnieuw pinterest. Meer moet dat niet zijn, want mijn leven speelt zich (godzijdank) nog steeds meer offline af dan online.

Veel meer!

1 opmerking:

  1. Ik ben ook gek geweest op Pinterest, maar sedert ik vier maanden geleden ben beginnen bloggen doe ik er niet veel meer mee. Twitter probeer ik wel een beetje uit te bouwen. Blij dat je kindje na vier maanden minder huilde. Dat is niet te doen hé zo'n huilende uk de hele dag....

    BeantwoordenVerwijderen